Blog o public relation v praxi

Budování image firmy a komunikace s médii

>Blog>
19. 12. 2017

KCÚ si vybrala Margetroid

By | 2017-12-19T13:13:30+00:00 19. Prosinec, 2017|Categories: Marketingová strategie, PR Strategie, Tiskové zprávy|

O začátku spolupráce s Komorou certifikovaných účetních jsme vydali tiskovou zprávu, kterou zveřejnil server mediar.cz. Naším cílem je rozšířit ve společnosti povědomí o účetní profesi a význam certifikace pro samotné účetní. Celý text najdete zde. Rád bych se také takto objevil v médiích [...]

20. 9. 2017

Nový kolega ve společnosti

By | 2017-12-04T14:45:25+00:00 20. Září, 2017|Categories: Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|

Se společností Margetroid od 1. září spolupracuje Milan Mostýn, který se bude specializovat na klienty z oblasti průmyslu a energetiky. O začátku spolupráce informoval portál mediar.cz zde.

7. 6. 2017

Nový klient Clever Monitor

By | 2017-11-30T15:18:45+00:00 7. Červen, 2017|Categories: PR Strategie, Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , , |

Týdeník Marketing & Media zveřejnil informaci o novém klientovi, který svěřil svou PR strategii Margetroidu. Clever Monitor si nás vybral na základě pozitivní zkušenosti, kterou s námi má společnost FG Forrest. […]

13. 4. 2017

PR pro nového klienta Sirius Investments

By | 2017-06-05T20:02:13+00:00 13. Duben, 2017|Categories: PR Strategie, Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , |

Sirius Investments v čele s Martinem Burdou oslovil společnost Margetroid s žádostí o pomoc s medializací investičních a finančních témat. Celý text najdete na Mediáři. […]

2. 2. 2017

Nový klient: Česká ICT společnost KOMIX

By | 2017-02-02T17:35:30+00:00 2. Únor, 2017|Categories: Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , |

PR agentura Margetroid získala nového klienta z oblasti ICT. Nadále si rozšiřujeme obzory a znalosti o Big Data, Data Science, Business Intelligence apod. Tiskovou zprávu svými slovy publikoval Médiář. […]

21. 12. 2016

Jak na úspěšnou tiskovou konferenci

By | 2016-12-21T22:55:41+00:00 21. Prosinec, 2016|Categories: Jak dělat PR, PR Strategie, Tiskové zprávy|Tags: , , , |

Udělat tiskovou konferenci, o které napíší celostátní deníky, je snem mnoha firem. Klíčem jsou informace a jejich formulace, která by měla být stručná a věcná.  […]

10. 12. 2016

15 minut času stačí na vytvoření zprávy, která proběhne všemi hlavními médii

By | 2016-12-31T22:13:07+00:00 10. Prosinec, 2016|Categories: Nezařazené, PR Strategie, Tiskové zprávy|Tags: , , , |

Relativně snadným způsobem, jak se dostat do novin, je vyjadřovat se k aktuálnímu dění ve vašem oboru. Potom stačí napsat dvě tři věty, které novináře zaujmou a rozeslat. Jak konkrétně na to? […]

16. 11. 2016

Příklady placených špatně napsaných PR článků

By | 2016-11-18T22:29:36+00:00 16. Listopad, 2016|Categories: Jak dělat PR, Marketingová strategie, PR Strategie|Tags: , , , |

Spousta firem platí peníze za to, že si na pár dní vyvěsí na zpravodajský web vlastní PR článek. V 90 procentech případů jde na první pohled poznat i bez označení. Co je všechny spojuje? […]