Public relation v praxi

Budování image firmy a komunikace s médii

>Aktuality>

Iva v magazínu Hospodářských novin

By | 2018-04-06T13:29:56+00:00 6. Duben, 2018|Categories: Zprávy z agentury|

Majitelka Margetroidu Iva je také šéfkou rodinné kavárny a restaurace Králík v Rádiu. Tam ji našla i redaktorka časopisu EGO!, která Ivě položila několik otázek o běhání. To je totiž její vášní. Celý článek si mužete přečíst zde.

KCÚ si vybrala Margetroid

By | 2017-12-19T13:13:30+00:00 19. Prosinec, 2017|Categories: Marketingová strategie, PR Strategie, Tiskové zprávy|

O začátku spolupráce s Komorou certifikovaných účetních jsme vydali tiskovou zprávu, kterou zveřejnil server mediar.cz. Naším cílem je rozšířit ve společnosti povědomí o účetní profesi a význam certifikace pro samotné účetní. Celý text najdete zde. Rád bych se také takto objevil v médiích [...]

Nový klient Clever Monitor

By | 2017-11-30T15:18:45+00:00 7. Červen, 2017|Categories: PR Strategie, Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , , |

Týdeník Marketing & Media zveřejnil informaci o novém klientovi, který svěřil svou PR strategii Margetroidu. Clever Monitor si nás vybral na základě pozitivní zkušenosti, kterou s námi má společnost FG Forrest. […]

PR pro nového klienta Sirius Investments

By | 2017-06-05T20:02:13+00:00 13. Duben, 2017|Categories: PR Strategie, Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , |

Sirius Investments v čele s Martinem Burdou oslovil společnost Margetroid s žádostí o pomoc s medializací investičních a finančních témat. Celý text najdete na Mediáři. […]

Nový klient: Česká ICT společnost KOMIX

By | 2017-02-02T17:35:30+00:00 2. Únor, 2017|Categories: Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , |

PR agentura Margetroid získala nového klienta z oblasti ICT. Nadále si rozšiřujeme obzory a znalosti o Big Data, Data Science, Business Intelligence apod. Tiskovou zprávu svými slovy publikoval Médiář. […]

Jak na úspěšnou tiskovou konferenci

By | 2016-12-21T22:55:41+00:00 21. Prosinec, 2016|Categories: Jak dělat PR, PR Strategie, Tiskové zprávy|Tags: , , , |

Udělat tiskovou konferenci, o které napíší celostátní deníky, je snem mnoha firem. Klíčem jsou informace a jejich formulace, která by měla být stručná a věcná.  […]

15 minut času stačí na vytvoření zprávy, která proběhne všemi hlavními médii

By | 2016-12-31T22:13:07+00:00 10. Prosinec, 2016|Categories: Nezařazené, PR Strategie, Tiskové zprávy|Tags: , , , |

Relativně snadným způsobem, jak se dostat do novin, je vyjadřovat se k aktuálnímu dění ve vašem oboru. Potom stačí napsat dvě tři věty, které novináře zaujmou a rozeslat. Jak konkrétně na to? […]