Blog o public relation v praxi

Budování image firmy a komunikace s médii

>Blog>
7. 6. 2017

Nový klient Clever Monitor

By | 7. Červen, 2017|Categories: PR Strategie, Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , , |

Týdeník Marketing & Media zveřejnil informaci o novém klientovi, který svěřil svou PR strategii Margetroidu. Clever Monitor si nás vybral na základě pozivitní zkušenosti, kterou s námi má společnost FG Forrest. […]

13. 4. 2017

PR pro nového klienta Sirius Investments

By | 13. Duben, 2017|Categories: PR Strategie, Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , |

Sirius Investments v čele s Martinem Burdou oslovil společnost Margetroid s žádostí o pomoc s medializací investičních a finančních témat. Celý text najdete na Mediáři. […]

2. 2. 2017

Nový klient: Česká ICT společnost KOMIX

By | 2. Únor, 2017|Categories: Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Tags: , , |

PR agentura Margetroid získala nového klienta z oblasti ICT. Nadále si rozšiřujeme obzory a znalosti o Big Data, Data Science, Business Intelligence apod. Tiskovou zprávu svými slovy publikoval Médiář. […]

21. 12. 2016

Jak na úspěšnou tiskovou konferenci

By | 21. Prosinec, 2016|Categories: Jak dělat PR, PR Strategie, Tiskové zprávy|Tags: , , , |

Udělat tiskovou konferenci, o které napíší celostátní deníky, je snem mnoha firem. Klíčem jsou informace a jejich formulace, která by měla být stručná a věcná.  […]

10. 12. 2016

15 minut času stačí na vytvoření zprávy, která proběhne všemi hlavními médii

By | 10. Prosinec, 2016|Categories: Nezařazené, PR Strategie, Tiskové zprávy|Tags: , , , |

Relativně snadným způsobem, jak se dostat do novin, je vyjadřovat se k aktuálnímu dění ve vašem oboru. Potom stačí napsat dvě tři věty, které novináře zaujmou a rozeslat. Jak konkrétně na to? […]

16. 11. 2016

Příklady placených špatně napsaných PR článků

By | 16. Listopad, 2016|Categories: Jak dělat PR, Marketingová strategie, PR Strategie|Tags: , , , |

Spousta firem platí peníze za to, že si na pár dní vyvěsí na zpravodajský web vlastní PR článek. V 90 procentech případů jde na první pohled poznat i bez označení. Co je všechny spojuje? […]

15. 8. 2016

Zvyšte návštěvnost webu – zaměřte se na long tail klíčová slova

By | 15. Srpen, 2016|Categories: Klíčové statistiky, Online marketing|Tags: , , , |

Při čtení všeho možného jsem narazila na fajn graf. Říká, že lidé se na vaše stránky nedostanou přes Google nebo Seznam na obecná klíčová slova, ale právě na long tail slova. Tedy ty méně častá, v různých obměnách. 70 % klíčových slov tvoří právě tato. Co z toho plyne? Neplýtvejte časem a penězi při SEO [...]

14. 8. 2016

Co to je inbound marketing?

By | 14. Srpen, 2016|Categories: Marketingová strategie, Online marketing, PR Encyklopedie|Tags: , , , |

Inbound marketing zahrnuje veškeré aktivity, které vedou k tomu, aby vás lidé v online prostředí našli a navštívili. Jde o všechny kanály a způsoby, jimiž je můžete lákat na svoje stránky, služby, produkty. Inbound marketing je soubor aktivit, které se snaží přivést návštěvníka, z nějž se stane spokojený zákazník. Oproti tradičním "outbound" aktivitám (billboardy, [...]