Jak pracujeme se sociálními sítěmi

Příklady správy firemního facebooku z praxe

Zvýšení povědomí o rodinné kavárně

Facebook uměle snižuje dosah příspěvků v průměru na 2 – 8 % počtu fanoušků stránky (údaj k 01/2017). V případě kavárny Králík v rádiu by generický dosah měl být přibližně do 300 shlédnutí.

Těchto čísel jsme dosáhli, aniž bychom post podpořili finančně:

0
organický dosah
0
fanoušků stránky
0
rozkliknutí příspěvku
0
sdílení
0
lajků
0
komentářů
0%
lajků během prvních dvou hodin
Přečtěte si, jak jsme těchto čísel dosáhli

Správa firemního profilu investiční společnosti

Pro českou společnost Diamonds International Corporation (DIC) zabývající se prodejem investičních diamantů a výrobou vlastních luxusních řemeslných šperků jsme společně s dalšími PR aktivitami spravovali i firemní účet na facebooku.

Hlavní cíle na facebooku

  • 12 příspěvků na facebooku měsíčně

  • zvýšení zapojení fanoušků a obchodních zástupců firmy do komunikace

Souvisejícími úkoly byla podpora obchodu s investičními diamanty a rozšiřování fanouškovské základny bez využití placených postů, pouze prostřednictvím maximalizace generického dosahu díky zveřejňování textů, které mají pro fanoušky stránky přidanou hodnotu.

Při tvorbě strategie jsme se rozhodli, že nepůjdeme pouze cestou produktové propagace (postů se šperky), ale chtěli jsme zároveň zvýšit zájem o diamanty obecně a také je představit jako alternativní investiční nástroj. Žádné příspěvky jsme finančně nepodpořily.

Vytipovali jsme tři klíčové oblasti, z nichž jsme následně čerpali inspiraci pro samotné posty:

  • aktuality ze světa investic – vývoj cen investičních diamantů, aktuality z antverpské diamantové burzy a dalších trhů, spotřebitelské trendy

  • zajímavosti ze světa diamantů obecně – doly, historické perličky, aukce šperků, celebrity

  • šperky a aktuality z DIC

Přestože facebook uměle snižuje dosah příspěvků na 2 – 8 %, podařilo se nám u DIC dosáhnout oslovení:

0%
organický dosah u investičních postů
0%
organický dosah u postů se zajímavostmi
0%
nárůst počtu fanoušků

Nic se na vašich sociálních sítích neděje?

Ivana , Margetroid
Pošlete mi mail a sejdeme se!