Během tříměsíční zkušební spolupráce se klient objevil desetkrát v nejsledovanějších médiích

>>, Marketingová strategie, Zprávy z agentury>Během tříměsíční zkušební spolupráce se klient objevil desetkrát v nejsledovanějších médiích

Během tříměsíční zkušební spolupráce se klient objevil desetkrát v nejsledovanějších médiích

Nedávno jsme informovali o tom, že Margetroid uvítal nového klienta, a to společnost eMerite, která se zabývá analýzou uživatelského chování spotřebitelů. Králičímu PR týmu je ctí oznámit, že během tříměsíční spolupráce se pro eMerite podařilo pokrýt všechny formáty mediálních výstupů. Od živého vysílání veřejnoprávní televize přes celostátní tištěné deníky a odborná periodika až po on-line média.

Jakým způsobem se klient objevil v médiích

Výstupy se týkaly zejména neuromarketingu, tedy měření emočních i tělesných reakcí na podněty obsažené v reklamě, které eMerite nabízí. Řeč byla též o možnostech zvýšení tržeb cílenou a efektivní reklamou nebo o tom jaké jsou poslední trendy v marketingu. V živém vysílání pořadu @online na zpravodajském kanálu ČT24 pak ředitel společnosti Martin Petrášek hovořil také o reklamních bannerech na internetu a v čem jejich zadavatelé nejčastěji chybují.

eMerite v tištěných médiích a online

Kromě České televize se podařilo klientův obsah dostat do médií jako je týdeník Euro nebo deník Mladá fronta DNES. Margetroid spravoval také blog ředitele eMerite na ihned.cz, přičemž některé příspěvky přesáhly hranici dvou tisíc čtenářů a vydobyly si tak umístění i na homepage zpravodajského portálu.

online_ct_25_4

„S eMerite se nám potvrdilo to, s čím jsme do spolupráce přicházeli. Pokud se technicky, ale i morálně složité téma jako je neuromarketing pojme strategicky a srozumitelně se přetlumočí novinářům, není důvod, proč by i toto téma nemělo mít odezvu v médiích,“ říká za agenturu Margetroid Ivana Karhanová.

„Často narážíme na to, že řada firem si pod pojmem „PR“ neumí představit nic hmatatelného nebo jsou jejich očekávání nereálná. Proto vybraným klientům nabízíme tříměsíční zkušební dobu, ve které za pevný měsíční paušál získají konkrétní počet výstupů v médiích. Sami se poté mohou relevantně rozhodnout, jestli PR potřebují či nikoliv. Těší mě, že odpověď zpravidla bývá jednoznačné ano,“ dodává Karhanová.

O společnosti eMerite
Tuzemská společnost eMerite, s.r.o., člen skupiny FG Forrest, provádí výzkumy spotřebitelského chování zákazníků s využitím nejmodernějších elektronických technologií. Nabízí monitoring návštěvnosti internetových stránek a navazující poradenské analýzy uživatelského chování návštěvníků, monitoring reputace firem v sociálních médiích a v on-line diskusích.

V současné době eMerite doplnil své služby o unikátní neuromarketingové výzkumy nevědomých psychofyziologických reakcí respondentů na reklamní podněty. Pomocí tohoto produktu může klient optimalizovat efektivitu své reklamy, ať už tištěné, rozhlasové, on-line či televizní.

S využitím nejmodernějších elektronických technologií a know-how je poselství reklamy snadněji identifikovatelné, zapamatovatelné a tedy účinnější. A to například jen díky změně umístění loga či odstraněním sdělení či grafických prvků, které spotřebitel vnímá negativně.

Výstupy během tříměsíční zkušební spolupráce
e15.cz
Euro
MARKETING SALES MEDIA
ct24.cz
ČT 24
Mladá fronta DNES
Lupa.cz
blog.ihned.cz

By | 2016-11-15T22:42:56+01:00 20. května, 2015|Categories: Jak dělat PR, Marketingová strategie, Zprávy z agentury|Tags: , |

About the Author:

Stará o celkovou strategii, krizovou komunikaci, sestavuje komunikační plány, vytváří klientům mediální obraz. Buduje image klientů jako těch, kteří v oboru udávají trendy. Umí z nich vydolovat pro novináře zajímavá fakta a témata, o kterých klienti ani neví, že je mají.