Martin Petrášek, ředitel společnosti eMerite, která se zabývá analýzou uživatelského chování spotřebitelů, byl hostem pořadu @online na zpravodajském kanálu ČT24. V pětiminutovém živém rozhovoru byla řeč nejen o hlavním produktu eMerite, tzv. neuromarketing, ale také o otravných reklamách na internetu.

Jak efektivně naplánovat internetovou reklamní kampaň?

online_ct_25_4Podle průzkumů společnosti eMerite v průměru každému šestému uživateli internetová reklama vadí. A co konkrétně je největším nešvarem internetových reklam? Čemu byste se měli podle Martina Petráška při plánování internetové reklamní kampaně vyhnout?

Podle zkušeností z praxe jsou to zejména vyskakovací reklamy a bannery. „Lidem vadí, když na ně reklama vyjede, aniž by si ji přáli. Reklama, která nesouvisí s tím, proč lidé na nějaký web přišli, je z jejich pohledu obtěžující,“ upozorňuje Petrášek. Pokud navíc danou reklamu lze těžko či ji dokonce nelze vůbec odstranit (příliš malý nebo neaktivní křížek), negativní emoce uživatele dosahují vrcholu.

O společnosti eMerite

Tuzemská společnost eMerite, s.r.o., člen skupiny FG Forrest, provádí výzkumy spotřebitelského chování zákazníků s využitím nejmodernějších elektronických technologií. Nabízí monitoring návštěvnosti internetových stránek a navazující poradenské analýzy uživatelského chování návštěvníků, monitoring reputace firem v sociálních médiích a v on-line diskusích.

V současné době eMerite doplnil své služby o unikátní neuromarketingové výzkumy nevědomých psychofyziologických reakcí respondentů na reklamní podněty. Pomocí tohoto produktu může klient optimalizovat efektivitu své reklamy, ať už tištěné, rozhlasové, on-line či televizní.

S využitím nejmodernějších elektronických technologií a know-how je poselství reklamy snadněji identifikovatelné, zapamatovatelné a tedy účinnější. A to například jen díky změně umístění loga či odstraněním sdělení či grafických prvků, které spotřebitel vnímá negativně.

Více o společnosti eMerite najdete zde.

2016-12-20T16:31:33+01:00

Dvojstránka v časopisu Strategie od společnosti eMerite

O nedostatečném provázání vývoje a marketingové kampaně na Samsung Note 7, napsal ředitel analytické společnosti eMerite Martin Petrášek článek. Ten jsme následně dodali redakci Strategie. Více najdete zde. […]

2016-09-16T16:47:30+01:00

Tomáš Macků v Marketing & Média

Marketingoví experti se předhánějí, jak vytvořit nejúčinější reklamu. Některé “zaručené” reklamní triky při neurovýzkumu nedopadly tak, jak by se očekávalo. Půlstránkový článek o našem klientovi jsme zpracovali pro Marketing & Média. Více zde. […]