Aktuality

Iva v magazínu Hospodářských novin

Od |2018-04-06T13:29:56+01:006. dubna, 2018|Kategorie: Zprávy z agentury|

Majitelka Margetroidu Iva je také šéfkou rodinné kavárny a restaurace Králík v Rádiu. Tam ji našla i redaktorka časopisu EGO!, která Ivě položila několik otázek o běhání. To je totiž její vášní. Celý článek si mužete přečíst zde.

KCÚ si vybrala Margetroid

Od |2017-12-19T13:13:30+01:0019. prosince, 2017|Kategorie: Marketingová strategie, PR Strategie, Tiskové zprávy|

O začátku spolupráce s Komorou certifikovaných účetních jsme vydali tiskovou zprávu, kterou zveřejnil server mediar.cz. Naším cílem je rozšířit ve společnosti povědomí o účetní profesi a význam certifikace pro samotné účetní. Celý text najdete zde. Rád bych se také takto objevil v médiích [...]

Nový klient Clever Monitor

Od |2017-11-30T15:18:45+01:007. června, 2017|Kategorie: PR Strategie, Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Štítky: , , , |

Týdeník Marketing & Media zveřejnil informaci o novém klientovi, který svěřil svou PR strategii Margetroidu. Clever Monitor si nás vybral na základě pozitivní zkušenosti, kterou s námi má společnost FG Forrest. […]

PR pro nového klienta Sirius Investments

Od |2017-06-05T20:02:13+01:0013. dubna, 2017|Kategorie: PR Strategie, Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Štítky: , , |

Sirius Investments v čele s Martinem Burdou oslovil společnost Margetroid s žádostí o pomoc s medializací investičních a finančních témat. Celý text najdete na Mediáři. […]

Nový klient: Česká ICT společnost KOMIX

Od |2017-02-02T17:35:30+01:002. února, 2017|Kategorie: Tiskové zprávy, Zprávy z agentury|Štítky: , , |

PR agentura Margetroid získala nového klienta z oblasti ICT. Nadále si rozšiřujeme obzory a znalosti o Big Data, Data Science, Business Intelligence apod. Tiskovou zprávu svými slovy publikoval Médiář. […]

Jak na úspěšnou tiskovou konferenci

Od |2016-12-21T22:55:41+01:0021. prosince, 2016|Kategorie: Jak dělat PR, PR Strategie, Tiskové zprávy|Štítky: , , , |

Udělat tiskovou konferenci, o které napíší celostátní deníky, je snem mnoha firem. Klíčem jsou informace a jejich formulace, která by měla být stručná a věcná.  […]

15 minut času stačí na vytvoření zprávy, která proběhne všemi hlavními médii

Od |2016-12-31T22:13:07+01:0010. prosince, 2016|Kategorie: Nezařazené, PR Strategie, Tiskové zprávy|Štítky: , , , |

Relativně snadným způsobem, jak se dostat do novin, je vyjadřovat se k aktuálnímu dění ve vašem oboru. Potom stačí napsat dvě tři věty, které novináře zaujmou a rozeslat. Jak konkrétně na to? […]

Přejít nahoru