Margetroid vstupuje do propagace velkých dat (Big Data)

>>>Margetroid vstupuje do propagace velkých dat (Big Data)

Margetroid vstupuje do propagace velkých dat (Big Data)

PR agentura Margetroid od jara vstupuje do velkých vod Big Data. Pro nového klienta, kterým je technologická konzultační společnost Adastra, zajišťuje propagaci nejen společnosti samotné a jejího pražského vedení, ale i složitý segment big data jako takový.

„Denně pracujeme s těžko uchopitelnými informacemi a projekty klientů, které není lehké komunikovat. Stejně tak přimět novináře, aby jim věnovali svou pozornost. Tentokrát je to ale trochu jiné. Média o big data jako taková zájem mají. Novináři vědí, že by o nich měli psát, ale jednoduše neví jak. To je pro nás velká výzva a především příležitost. Příležitost big data a tím i našeho klienta trochu polidštit a přiblížit novinářům a tedy i veřejnosti,“ míní Ivana Karhanová, šéfka agentury.

Historie společnosti Adastra

Obrovským potenciálem komunikace této původem české společnosti je její obdivuhodná historie. Společnost založili v devadesátých letech tři Češi, kteří z ní postupem let vybudovali nadnárodně (!) úspěšnou firmu se stovkami zaměstnanců, několikamiliardovými ročními obraty a s 11 pobočkami po celém světě.  Zakladatelé Adastry jsou navíc jejími majiteli dodnes.

O Adastře

Adastra CZ, patřící do mezinárodní skupiny Adastra Group, je technologická konzultační společnost, která se specializuje na oblast tzv. „Information Management“. Propojují tak svět byznysu a IT ‐ kombinují to nejlepší z technologií s porozuměním obchodní strategii a obchodního modelu klienta.

Umí posoudit kdy je jaká projektová metodika vhodná a přizpůsobit ji podmínkám a kultuře klienta. “Ve své podstatě dobýváme z dat výsledky,“ shrnuje úlohu firmy generální ředitel pražské Adastry Pavel Kysela.

2020-04-08T14:33:41+01:00

Adastra.one na portálu ihned.cz

Portál ihned.cz vydal zprávu o Adastra.one, která pro své zákazníky vytvořila službu nakoupeno.online. Ta zkracuje dobu od založení a "otevření" nového e-shopu na několik minut. Adastra.one tak reaguje na současnou zvýšenou poptávku po svých [...]

2018-04-05T17:12:14+01:00

Několik citací na webu České televize

K tématu samořiditelných aut se pro ČT vyjádřili spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti Blindspot Solutions Ondřej Vaněk a generální ředitel IT společnosti Komix Tomáš Rutrle. Společnost Blindspot Solutions patří do portfolia našeho klienta Adastra. [...]

2017-04-20T14:45:52+01:00

Autorský text v týdeníku Marketing a Média

Big Data lze využít i při hledání ideální nabídky pro stávajícího klienta dříve než bude chtít odejít ke konkurenci. Autorský text Dagmar Bínové ze společnosti Adastra vyšel v tištěné podobě v Marketing a Média. [...]

2017-04-20T14:36:11+01:00

Aktuální trend v oblasti Big Data v celostátním týdeníku

Týdeník Marketing Sales Media zveřejnil autorský text specialisty na Big Data na téma využívání dat ze sociálních sítí v bankovním sektoru, což je jeden z aktuálních trendů ve světě zkoumání a využívání dat. [...]

2017-01-08T12:37:34+01:00

Autorský text k Průmyslu 4.0 v Hospodářských novinách

"Česká republika je na prahu příležitostí stát se technologickým lídrem i vysoce konkurenceschopným výrobcem," říká generální ředitel Pavel Kysela ze společnosti Adastra. Jeho článek k Průmyslu 4.0. zveřejnily Hospodářské noviny ve své tištěné podobě. [...]

2016-09-16T16:48:22+01:00

Pavel Kysela ze společnosti Adastra v pořadu @online.cz

Čtyřminutový rozhovor s výkonným ředitelem Pavlem Kyselou na téma sběr informací o potenciálních klientech ze sociálních sítí pro bankovní účely, odvysílala Česká televize jako svou první reportáž v sobotním pořadu @online. Čas vysílání: 1:04. Celý záznam [...]

2016-11-15T22:43:02+01:00

Výsledky projektu Adastry v Marketing&Media

Marketing&Média napsal článek o tom, jak Adastra aplikuje v bankovním sektoru využití textové analytiky v reklamě a s jakými výsleky. Text vyšel na základně námi dodaných podkladů a zpracování tématu. K tématu jsme rovněž zpracovali [...]

2017-01-05T19:42:05+01:00

Klíčové ICT téma v celostátním tisku

Rychlost načítání konkrétních webových stránek má vliv na to, jestli zákazník nakoupí u vás nebo u konkurence.  Detailně problematiku popsal  odborník na Application performance management z ICT firmy Adastra. Přečtěte si celý text [...]

By | 2016-11-15T22:42:56+01:00 14. května, 2015|Categories: Zprávy z agentury|Tags: , |

About the Author:

Stará o celkovou strategii, krizovou komunikaci, sestavuje komunikační plány, vytváří klientům mediální obraz. Buduje image klientů jako těch, kteří v oboru udávají trendy. Umí z nich vydolovat pro novináře zajímavá fakta a témata, o kterých klienti ani neví, že je mají.