Náš team: Ivana Karhanová

>>Náš team: Ivana Karhanová
Náš team: Ivana Karhanová 2018-02-13T15:28:58+00:00

Kontaktujte mě:

Mail: ivana@margetroid.cz
Tel.: +420 724 689 053

Miluje strategickou a krizovou komunikaci, protože klient z boje vyjde téměř vždy jako vítěz (dbá-li jejích rad). Z klientů dokáže vydolovat témata zajímavá pro média a specializuje se na překlady těchto témat do srozumitelné podoby novinářům. Ráda se věnuje financím a investicím, B2B segmentu a komunikačním plánům pro byznysové klienty.


  • moderovala Investorský magazín na ČT24
  • v televizi Z1 moderovala a editovala ekonomické zpravodajství
  • v televizi Z1 moderovala rovněž zprávy a blok odpoledních rozhovorů (ekonomická a byznys témata)
  • překládá odborné finanční texty z angličtiny do češtiny
  •  psychologií prodeje a obchodními taktikami se zabývá od roku 2002

Ivana je workoholik. Svůj volný čas věnuje výhradně sportu, manželovi a dcerám. Běhá půlmarathony, marathony.

Ivaniny PR dovednosti

  • základy SEO analýzy pro webové stránky
  • tvorba webů
  • texty na web – copywriting
  • krizová komunikace
  • strategická komunikace s médii
  • politické PR
  • moderování konferencí
  • online marketing
  • komunikační strategie na facebooku
  • správa reklamy na facebooku
  • obsahový marketing
  • e-mailové newslettery

  • PPC kampaně
  • moderování odborných pořadů v televizi
Její matematický mozek jí umožňuje jít rychle a přesně k jádru věci a odhalit téma až na dřeň.
Práce v televizi na pozici moderátorky, redaktorky i editorky ekonomiky ji naučila vidět svět očima diváků a sdělovat tak zásadní fakta.

Moderování pořadů v televizi

Ivana při moderování odborných témat v České televizi a v televizi Z1.

Moderování konferencí

Ivana se věnuje moderování odborných konferencí z oblasti byznysu, financí a investic a ekonomicky zaměřeným konferencím obecně.

Příprava na moderování odborné konference
  • odborná příprava moderátora na dané téma
  • studium materiálů a rešerše
  • rozbor názorových proudů v rámci tématu
  • seznámení s vystupujícími
Moderování konference je i práce s publikem
  • uvítání publika a seznámení s průběhem konference
  • udržování pozornosti publika
  • hlídání vymezeného času pro jednotlivé vystupující
  • kladení doplňujících otázek vystupujícím

Moderování panelových diskusí

Při moderování panelových diskuzí spočívá práce moderátora ve:

  • kladení otázek
  • udržení směru celé diskuze ve stanovených mantinelech
  • udržování délky a atraktivity projevu konkrétních řečníků (kladení doplňujích otázek, povzbuzování k vysvětlení pojmů apod.).

Příklady moderování odborných diskusí a konferencí

Moderování konferencí v rámci komunikační platformy Leading minds forum ve spolupráci s agenturou DDeM poskytující strategické poradenství v oblasti public relations a s ekonomicky zaměřeným deníkem E15.