Zvýšení počtu konverzí
Naším úkolem bylo přivést firmě Best Buy Investments nové zákazníky z online prostředí. V první fázi tedy bylo nutné dosáhnout větší návštěvnosti webových stránek a návštěvnost přetavit v registraci, respektive zanechání e-mailové adresy. Cílem bylo, aby kvalitní potencionální zákazníci stránky neopustili beze stopy.
Předvolební noviny
Jak to udělat, aby lidé věnovali předvolebním novinám pozornost? Ideálně je zpracovat jako běžné noviny. Články psát tak, aby nejnovější informace byla hned na začátku textu, první odstavec shrnoval vše podstatné a další odstavce téma rozváděly. Před volbami v říjnu 2014 jsme pro TOP09 na Praze 3 zpracovali texty do stranických novin Ladíme Trojku.
Kreativní headhunting
Naším úkolem bylo přijít s kreativním řešením, jak z řad veřejnosti vytipovat člověka, který umí vyhledávat investiční příležitosti na podhodnocených certifikátech. Dotyčný se měl výborně orientovat v derivátovém trhu s investičními certifikáty, kterých jsou obchodovány na evropských burzách řádově miliony. Hledali jsme tedy specialistu, jehož vytipování by obyčejně bylo svěřeno profesionálním headhunterům.
Projekt Praha pro lidi
Cílem spolupráce s Tomášem Hudečkem bylo najít možnost, jak jeho gesci územního rozvoje i jeho osobu představit veřejnosti a propagovat jej tak u potencionálních voličů. Úkolem pravidelných debat primátora s veřejností bylo naučit všechny zainteresované strany, tedy obyvatele, město a jeho příspěvkové organizace, společně komunikovat. Cílem setkání pod hlavičkou Praha pro lidi bylo konstruktivně projednat konkrétní problémy dané lokality.
Zvýšení generického dosahu na facebooku
Významnou součástí komunikačního plánu je u rodinné kavárny a restaurace Králík v rádiu facebook. Texty, které mají pro čtenáře přidanou hodnotu – tedy přinášejí rodičům s dětmi užitečné informace – mají také zároveň velmi dobrý generický dosah. Lidé příspěvek přirozeně šíří, aktivně lajkují, sdílejí a sami od sebe tak posilují povědomí o kavárně a jejích službách.
Novináři oslovují konkrétně vaši společnost
Naším úkolem bylo zajistit, aby se společnost Diamonds International Corporation dostala do seznamů zainteresovaných novinářů jako odborník na investiční témata, resp. alternativu klasických investičních nástrojů. Aby se na ni tito novináři obraceli a vždy dostali odborný komentář, článek či podklady pro svou práci.
Mediální zviditelnění
Naším úkolem bylo zajistit, aby se Saxo Bank dostala do seznamů zainteresovaných novinářů jako odborník na ekonomická a investiční témata. Aby v denících, týdenících, na zpravodajských, ekonomických a investičních portálech a v dalších odborných médiích vycházely autorské komentáře odborníků ze Saxo Bank, případně aby sami novináři u klienta poptávali komentáře událostí na trhu.