Media Relations – Klasické PR

>>Media Relations – Klasické PR
Media Relations – Klasické PR 2017-01-09T16:51:30+00:00

Co pro vás uděláme v rámci public relations

Vaší firmě pomůžeme dostat se do novin, televize či rozhlasu. Kdo se objevuje v médiích, je pro zákazníky důvěryhodný. Našim bývalým kolegům v médiích umíme specifickou problematiku podnikání našich klientů přetlumočit.

  • vytváření (inicializace) mediální diskuze nad tématy, která tvoří váš byznys
  • komunikace s novináři ohledně vašich klíčových témat
  • psaní a rozesílání tiskových zpráv
  • vyhledávání témat, která jsou pro novináře zajímavá
  • změna mediálního pohledu na vaše klíčová témata
  • realizace mediálních výstupů v cílových médiích (citace, článek na dané téma, reportáže v TV, rozhlase apod.)

Můžeme v médiích propagovat i vás a vaši firmu?

Ivana, Margetroid
Pošlete mi mail a sejdeme se!

Jak děláme media relations

2019-04-16T14:22:36+00:00

Redakční text o našem klientovi v Hospodářských novinách

O nově vznikajícím fondu Startec Ventures, který se zaměřuje na technologické start-upy, vznikl článek do Hospodářských novin. Rád bych se také takto objevil v médiích [...]

2019-04-03T12:07:22+00:00

Komentář v hlavním vysílacím čase

V čase 1:38 začíná komentář Jolany Pražáková z Komory certifikovaných účetních k daňovým odpočtům, který byl zveřejněn v hlavním vysílacím čase na ČT. Rád bych se také takto objevil [...]

2018-12-21T11:02:29+00:00

Krátká zpráva v časopisu SFO World

Na konci listopadu jsme vydali tiskovou zprávu k volbám v Komoře certifikovaných účetních. Výsledky zveřejnil časopis SFO World ve své tištěné podobě. Rád bych se také takto objevil v [...]

2018-12-13T12:33:47+00:00

Sloupek v Hospodářských novinách

Úvahu nad tím, jaký bude trh v roce 2019 od Valentijna van Nieuwenhuijzena, investičního ředitele NN Investment Partners zveřejnily Hospodářské noviny ve svém pravidelném sloupku, který se věnuje ekonomickým tématům. Rád bych [...]

2018-12-05T13:33:53+00:00

FG Forrest na M-Journalu

Z případové studie společnosti FG Forrest vznikl text, který následně zveřejnil marketingový portál M-Journal. Úspěšnou kampaň pro svého klienta postavili na paradoxním základu, kdy vytvořili ošklivý banner, na který něchtěli, aby lidé klikali. Výsledkem [...]