Tisková zpráva: Na trh vstupuje alternativa k běžným palivovým kartám a kartám CCS

>>>Tisková zpráva: Na trh vstupuje alternativa k běžným palivovým kartám a kartám CCS

Tisková zpráva: Na trh vstupuje alternativa k běžným palivovým kartám a kartám CCS

Tankovací kartu Expensa Petrol MasterCard nově nabízí společnost Expensa. Karta přichází na trh na přání menších a středních firem, kterým u běžných palivových karet chyběla možnost platit i u menších čerpacích stanic doma i ve světě. Navíc poptávali i platbu mýta či výběr hotovosti z bankomatu, což jim Expensa Petrol MasterCard umožňuje.

Palivovou kartu Expensa Petrol MasterCard akceptují doma i ve světě všechny čerpací stanice, které akceptují platební karty MasterCard. V Česku je tak akceptována na téměř 2 800 čerpacích stanicích, v zahraničí dokonce na více než milionu pump.

“Klienti dlouhodobě poptávali kartu výhradně na pohonné hmoty, která by vytvořila alternativu k běžným tankovacím kartám čerpacích stanic nebo kartám CCS, kterým vždy něco chybí. Buď mají v ČR omezenou akceptaci a minimální akceptaci v Evropě a ve světě, nebo jsou příliš drahé, či s nimi není možné vybrat hotovost. Šlo o přirozený proces bez speciálního načasování, kromě rostoucí poptávky ze strany našich klientů, kterou jsme se rozhodli uspokojit,” říká zakladatel a výkonný ředitel společnosti Expensa Patrik Tjokorda.

“Novou kartu si vyžádaly především menší a střední firmy, které pokud chtěly tankovat nezávisle na konkrétní síti čerpacích stanic, měly jedinou možnost, a to používat poměrně drahou CCS kartu,” vysvětluje Tjokorda.

Fixní poplatek za Expensa Petrol MasterCard je 49 Kč měsíčně, a to bez dalších poplatků za čerpání PHM nebo za nákupy jiného druhu zboží. Navíc lze z Petrol Card vybrat kdekoli na světě hotovost, což je klienty velmi žádaná funkce. A žádná z běžně rozšířených tankovacích karet v ČR tuto možnost nenabízí.

Během jednoho roku chce Expensa prodat 10 tisíc karet. “Do konce letošního roku chceme spustit Petrol Card vedenou v eurech. Ta českým firmám, které mají eurové příjmy a jezdí často do zahraničí, totiž chyběla. Současně eurovou kartu budeme moci nabídnout klientům na Slovensku a postupně v dalších zemích eurozóny,” dodává Tjokorda.

Media Relations, správa PPC kampaní - PR agentura Margetroid

Společnost Expensa založil v roce 2012 tým lidí s mnohaletými zkušenostmi v bankovním sektoru, finančních službách a nových technologiích. Expensa pomáhá klientům omezit transakce spojené s hotovostní pokladnou, čímž snižuje jak druhotné náklady související s jejím vedením, tak riziko zneužívání firemní hotovosti zaměstnanci firmy. Expensu využívají například firmy KUPEG, Deloitte, Čedok, Hogg Robinson, Fresenius, Astellas.

Kontakt pro média:

Dmitrij Meiner, marketingový manažer společnosti Expensa

+420 608 435 364

dmitrij.meiner@expensa.cz

 

 

By | 2016-11-15T22:42:56+01:00 20. dubna, 2015|Categories: Tiskové zprávy|Tags: |

About the Author: